بیوگرافی ..


غَمکـ ـ ـدِه تـنهـ ـ .ــایےْ

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ تِ لـ ـگـرآمـ

 

بیوگرافی ..

من آراد چند ساله هستم ..

دانشجوی نرم افزار و عاشق سرور ساید :دی

در یکی از دانشگاه های دولتی استانمون درس میخونم ..

منو در سایت های دیگر آقای خاص صدا میزنن ..

در شمال ایران منطقه گیلان در خطه ی سر سبز شهرمون ..

در اون وسط مسطا ی استانمون زندگی میکنم در حال حاضر در خانه ی ویلایی..

در پشت سیستم در خدمت شما هستم دوستان :دی



 



آپلود عکس

نظرات شما عزیزان:

ghazal
ساعت0:41---20 اسفند 1394
نه خسته

ماریا
ساعت13:01---4 دی 1393
سلام از وبتون خوشم اومد .. با اجازه من لینکتون میکنم
دوست داشتید شما هم لینکم کنید
پاسخ: خب از تبادل لینک هوشمند استفاده میکردی ماریا خانوم


حمیدرضا
ساعت11:27---4 دی 1393
عالی بود گلم
پاسخ: ممنون حمیدرضا جان


ساعت22:14---30 آذر 1393
وب خوبی دارید...
موفق باشید
پاسخ: میدونم خانوم بی نام :)
پاسخ: میدونم خانوم بی نام :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ سه شنبه 10 / 12 / 1397برچسب:آقای خاص,آقا,خجالتی,مهربون,جمله ناب,جمله خاص,تنهایی,جمله تنهایی,عاشق, ساعت 10:5 PM بـ ه قـلمـ آقای خاص




طراح : ♥خـودمــ♥